Κολλαγόνο πηγή ενέργειας της επιδερμίδας μας!

Το προτεινόμενο Layer Skin Care που σας παραθέτω παρακάτω, θα χαρίσει ελαστικότητα στην επιδερμίδα σας. Αν δε, γίνει με όλη τη φροντίδα, επιμελώς και σωστά…

Cleansing water
Eye cream
Skin serum
Anti-wrinkle cream (είτε έχουμε ρυτίδες στο πόδι της χ, είτε όχι)
Layer hydrating serum
Moisturization cream (ακόμα και αν το βάζουμε στο λαιμό)
+ base to seal everything (προαιρετικό)

τότε, το πρόσωπό μας μπορεί να δείχνει ακόμη αφυδατωμένο (αυτό σημαίνει πως έχουμε κακή κυκλοφορία του αίματος) – δυστυχώς, ακόμα και αν τα βάζουμε με την σωστή σειρά, και πάλι δεν φτάνει…

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, αν κάνουμε όλη την παραπάνω φροντίδα ναι μεν δεν αρκεί, αλλά δεν θα είναι αφυδατωμένο το δέρμα, παρά μόνο θα του λείπει η λάμψη και η φρεσκάδα. Κυρίως, αν δεν πίνουμε πολύ νερό και υγρά, όντως έχουμε θέμα!! Θα πρέπει να δράσουμε διαφορετικά, αν θέλουμε σωστό και, πάνω από όλα, μακροχρόνιο αποτέλεσμα.

Μυστικό ομορφιάς :  Πάντα πλένουμε το πρόσωπο μας με ζεστό νερό και ξεπλένουμε με κρύο νερό ( αν αντέχουμε, μπορούμε να ξεπλύνουμε το πρόσωπο μας και με νερό με παγάκια).

Η λύση για την extra πρόσληψη του κολλαγόνου είναι οι σωστές τροφές που πρέπει να προσλαμβάνει ο οργανισμός μας. Οι όποιες τροφές όμως, ωφελούν και την σιλουέτα μας !

Τέτοιες τροφές είναι:

  • Μαύρο ψωμί
  • Δημητριακά (ολικής άλεσης )
  • Φρέσκα φρούτα και λαχανικά (τα όποια ανήκουν στην οικογένεια των αντιοξειδωτικών)
  • Πατάτες (βραστές ή και ψητές )
  • Ελαιόλαδο
  • Κριτσίνια (ολικής άλεσης )
  • Γιαούρτι με μέλι
  • Πράσινο τσάι
  • Νερό (τουλάχιστον 1 λίτρο την ημέρα ) + αλλά υγρά χωρίς προσθήκη ζάχαρης
  • Ελάχιστο αλάτι – πιπέρι – λεμόνι – ξύδι

Προσοχή !!! Δεν πρέπει να παίρνουμε ποσότητες από καθαρή ζάχαρη (μην φοβάστε δεν θα πάθετε υπογλυκαιμία, προσλαμβάνουμε ζάχαρη και από άλλες τροφές, όπως το ψωμί και όλα τα είδη δημητριακών, για να μην αναφέρω και άλλα και ίσως σας στενοχωρήσω) τροφές πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και υδρογονωμένα.

Tip – Συμβουλή
Για νόστιμο snack, ώστε να ξεγελάσουμε την πεινά μας το βράδυ, ή για τις ώρες που θέλουμε να καθυστερήσουμε κάποιο από τα γεύματα μας, μπορούμε να κόψουμε 1 με 2 μικρές πατάτες σε λεπτές φέτες και να τις ψήσουμε στον φούρνο. Τις γαρνίρουμε με λίγο ελαιόλαδο και ρίγανη (αν μπορούμε να αντισταθούμε στο ελαιόλαδο, προτιμούμε ξίδι, ή πάπρικα).

Μαρία Φρίντα Σινανάι

.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s