Η γλώσσα των λουλουδιών

flowersΑν αποφασίσετε να εκφραστείτε με την γλώσσα των λουλουδιών – αφήνοντας στους άλλους το προνόμιο να εκφράσουν τα αισθήματά τους προς εσάς… με πολύτιμους λίθους

– πρέπει να γνωρίζετε απαραιτήτως ότι κάθε άνθος μιλάει με το χρώμα του και το είδος του

Τα άσπρα λουλούδια σημαίνουν: “Ευχαριστώ για την καλοσύνη σου”
Τα ροζ λουλούδια: “Η στοργή σου με κάνει ευτυχισμένη/ο”
Τα κίτρινα άνθη: “Η καρδιά μου ξεχειλίζει από χαρά και φιλία για σένα”.
Επίσης, σημειώστε την ιδιαίτερη σημασία κάποιων λουλουδιών, όπως:
Ανεμώνη: “Σου έχω εμπιστοσύνη”
Αζαλέα: “Είμαι ευτυχισμένη/ος που μ’ αγαπάς”
 
Μπεγκόνια: “Χαίρομαι τη φιλία σου”
 
Κυκλάμινο: “Θέλω να σκέφτεσαι μόνο εμένα”
 
Παπαρούνα: “Ας αγαπηθούμε”
 
Γαρδένια: “Σε σκέφτομαι πάντα”
 
Μιμόζα: “Κρατάω μυστική την αγάπη μας”
 
Νάρκισσος: “Είσαι άκαρδη/ος”
 
Τριαντάφυλλο: “Σ’ αγαπώ με πάθος”
 
Ίρις: “Αισθάνομαι για σένα απέραντη τρυφερότητα”
 
Νούφαρο: “Δεν αξίζεις την αγάπη μου”
 
Ορχιδέα: “Σε ποθώ”
 
.
Leave a Reply

