Η δύναμη του μακιγιάζ στην ψυχολογία & στον κοινωνικό περίγυρο

sarliz theron makeupΜια μεγάλη μερίδα ανθρώπων θεωρεί πως στην σημερινή εποχή, μέσα στην κρίση και τη γενική ανασφάλεια, η εμφάνιση είναι το μόνο που δεν πρέπει να μας πολυενδιαφέρει…κι όμως αν περιποιούμασταν τον εαυτό μας, ίσως νιώθαμε και καλύτερα.

Σύμφωνα με έρευνες, η περιποίηση μπορεί να μετριάσει το άγχος, έστω και προσωρινά και να μας χαλαρώσει.

Το να ασχοληθούμε ένα τέταρτο παραπάνω με τον εαυτό μας, αποτελεί μία υπέρτατη πράξη σεβασμού σ’ εμάς τους ίδιους. Καλό είναι να μην επιτρέπουμε στον εαυτό μας να υποβαθμίζεται παρέα με την οικονομία μας…

Στο κομμάτι εμφάνιση δεν λείπει φυσικά και ο τομέας της περιποίησης του προσώπου μας και δεν είναι άλλο απ’ το μακιγιάζ μας.

Σε έρευνες φάνηκε ότι η συμμετοχή σε μία αισθητική παρέμβαση με μακιγιάζ, μπορεί να βελτιώσει την αυτοεκτίμηση γυναικών. Η κάλυψη των ατελειών του δέρματος τροποποιεί την εμφάνιση της γυναίκας και βελτιώνει την εικόνα του προσώπου, ενισχύοντας την αντίληψη περί ομορφιάς.

Το μακιγιάζ στον κοινωνικό περίγυρο εκπέμπει μια θετική αύρα της αυτοπεποίθησης, την οποία όταν την έχουμε, δίνει την αίσθηση ότι είμαστε αρεστοί, όχι μόνο στους άλλους, αλλά και στον ίδιο μας τον εαυτό. Η πραγματική αυτοπεποίθηση είναι από τα καλύτερα δώρα που μπορεί να κάνει κανείς στον εαυτό του και είναι σημαντικός παράγοντας στις σχέσεις, στη δουλειά και στην υγεία.

Όλα αυτά είναι αποτελέσματα έρευνας ψυχολόγων, δεν είναι αυθαίρετες εικασίες. Γι’ αυτό, το να φροντίζουμε την εικόνα του προσώπου μας είναι θέμα καλής ψυχολογίας και κοινωνικής αποδοχής.

Ας μην ξεχνάμε πως το μακιγιάζ και γενικότερα, η προσεγμένη εμφάνιση, δίνει σε μια γυναίκα μια εικόνα μεγαλύτερης εξυπνάδας, σιγουριάς και ελκυστικότητας και ειδικά στον επαγγελματικό χώρο, έχει ωφέλιμο αποτέλεσμα.

Κείμενο: Φωτεινή Μακρίδου

Μake up artist ~ fmakridou@gmail.com

 

Υ.Γ. Το πόσο επηρεάζει η εμφάνιση και το πόσο δραστικές αλλαγές δημιουργούνται με το makeup είναι ολοφάνερο στην παραπάνω φωτογραφία, που απεικονίζει την Sarliz Theron, σε 3 διαφορικά image. Στην πρώτη από κάτω στα αριστερά, απεικονίζεται όπως εμφανίστηκε στη διαφήμιση για το άρωμα J’ Adore της Dior, στην πιο πάνω φωτογραφία βλέπουμε πως είχε μακιγιαριστεί για τις ανάγκες της κινηματογραφικής ταινίας Monster και στα δεξιά, όπως είναι συνήθως. Μα δεν είναι πολύ διαφορετικές οι εντυπώσεις που δημιουργούν κυρίως οι 2 εκ των αριστερών απεικονίσεις της Σαρλίν Θερόν;

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s