Κοσμήματα Betsey Johnson με άρωμα θάλασσας

Σήμερα θα σας παρουσιάσω trendy κοσμήματα που έχουν άρωμα θάλασσας!

 

Αφορμή στάθηκε ένα υπέροχο κολιέ που μας παρουσίασε στο fb η συνεργάτιδα μας Maria Pap. Το πόσο πολύ αγαπάω τη θάλασσα και ότι έχει να κάνει μ’ αυτή δεν είναι δα και μυστικό… Όποιος φίλος βρει κάτι που έχει να κάνει μ’ αυτή και ειδικά τα κοχύλια, εμένα θυμάται… την κοχυλένια!

Το πόσο το χάρηκα αυτό το κόσμημα δεν λέγεται! Πιο πολύ γιατί έμαθα για την εταιρεία Betsey Johnson και τις υπέροχες δημιουργίες της. Από το πρωϊ που είδα το διπλανό υπέροχο κολιέ, έψαχνα να βρω και άλλα αντίστοιχα.

Σας παρουσιάζω λοιπόν κάποια κολιέ και σκουλαρίκια – ήδη αρκετά έχουν εξαντληθεί – λέγοντας πως φέτος θα φορεθούν πολύ και σας συστήνω να ρίξετε μια ματιά και εδώ για όσα απ’ αυτά διατίθενται ακόμη.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ο οίκος Channel στο show του με την νέα collection Άνοιξη – Καλοκαίρι 2012 εμπνεύστηκε από τη θάλασσα. Το θαλασσινό concept του αφορά σε μία από τις αρκετές τάσεις της μόδας για την θερινή σεζόν. 

Betsey_Johnson1

3 thoughts on “Κοσμήματα Betsey Johnson με άρωμα θάλασσας

  1. http://www.delfinaki-sunset.blogspot.com Καλημέρα Μαρία . Με θυμάσαι; Πολύ ωραία κοσμήματα. Ειδικά τα δελφίνια, ταιριάζουν ακι με το μπλοκ μου. Θα το αναρτήσω κι εγω στο μπλοκ μου με την πηγη σου.Να σαι καλά.

    Like

  2. Καλό μεσημέρι Δελφινάκι! Φυσικά και σε θυμάμαι και χαίρομαι που άρεσαν και σένα. Αφού εσύ λατρεύει τα δελφίνια, όπως εγώ τα κοχύλια. Και τα σκουλαρίκια με τα δελφίνια είναι σαν να φτιάχτηκαν για σένα, συνεπώς περιμένουν τη θέση τους στο όμορφο blog σου. Ευχαριστώ για την επίσκεψη 🙂

    Like

  3. Καλημερα ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Χαιρομαι που με θυμασαι. Αν θες στειλε μου στο εμαιλ μου κατι (θα το βρεις στο μπλοκ μου) απλα για να εχω και το email address σου , αν θες φυσικα !Τα λέμε 🙂

    Like

Leave a Reply

