Rod Stewart: Aν απατάς, ας είναι με την καλύτερη!

stewart_rod…Τάδε έφη Ροντ Στιούαρτ: Λος Άντζελες, Φθινόπωρο 1981

Είμαι η Λίζα και θα σας διηγηθώ μια ιστορία μου που δεν είναι τόσο μοναδική…Συμβαίνει σε όμορφες νέες γυναίκες στο Hollywood κάθε λεπτό, κάθε ώρα, κάθε μέρα. Αν ρίχνατε μια κρυφή ματιά στα ερωτικά παρασκήνια των celebrities και η Εμμανουέλλα θα σας φαινόταν αθώο παιδικό παραμύθι… Όλα κινούνται γύρω απο το σεξ και οι περισσότεροι διάσημοι είναι σεξομανείς.

“Πολύ πριν η πρώην γυναίκα του Ροντ Στιούαρτ, η Αλάνα, αποκτήσει το δικό της talk show με τον πρώην σύζυγό της Τζόρτζ Χάμιλτον, ο Ροντ ήταν απασχολημένος, προτείνοντας γάμο στη μέλλουσα τρίτη γυναίκα του και απατώντας και τις δύο μαζί μου.

Η ιστορία ξεκίνησε όταν με τη φίλη μου, τη Μάρσια -καθότι απελευθερωμένα πνεύματα, εκείνη την εποχή- είχαμε μια συνάντηση για τρεις με τον Ροντ Στιούαρτ, τον οποίο γνωρίσαμε σ’ ένα πάρτι στο Χόλυγουντ. Ήταν μια αχαλίνωτη, τρελή βραδιά. Η Μάρσια κι εγώ, είμασταν ήδη πολύ μαστουρωμένες από την κοκαΐνη και το αλκοόλ και ο Ροντ μας είχε ξεχωρίσει και τις δύο, αλλά δεν μπορούσε ν’ αποφασίσει ποια από τις δυο μας ήθελε περισσότερο. Οι ροκ σταρ είναι γνωστό ότι περνάνε τη νύχτα με οποιαδήποτε όμορφη γυναίκα τους κινήσει το ενδιαφέρον.
Αποφασίζουν ποια θέλουν, πληροφορούν την κοπέλα, ενώ το μηδαμινό ζήτημα της συναίνεσης από πλευράς της, θεωρείται δεδομένο, τουλάχιστον για τύπους σαν τον Ροντ. Το συγκεκριμένο βράδυ, ο Ροντ απλώς μπήκε στην κρεβατοκάμαρα, όπου εγώ και η Μάρσια ήμασταν ξαπλωμένες στο κρεβάτι και αποφάσισε να “το κάνει” και με τις δυο μας. Χωρίς πολλά πολλά, του τύπου “μήπως θα μπορούσα…”, μας χαμογέλασε μ’ εκείνο το γεμάτο κρεατοελιές πρόσωπο, έβγαλε τα ρούχα του, χώθηκε κάτω από τα σκεπάσματα στη βάση του κρεβατιού και άρχισε να ανεβαίνει προς τα μαξιλάρια. Δεν ήταν καθόλου ντροπαλός άνδρας.

“Κορίτσια, δεν μπορώ ν’ αποφασίσω ποια απ’ τις δυο σας θέλω… Γι’ αυτό θα σας πάρω και τις δύο.”

Δεν μας πείραξε καθόλου. Μέχρι τότε με τη Μάρσια είχαμε κοιμηθεί μαζί με αρκετούς άνδρες, ποτέ όμως με κάποιον τόσο διάσημο άνδρα, όσο ο τρομερός κύριος Στιούαρτ.

Μετά απ’ αυτό το περιστατικό, ο Ροντ διάλεξε εμένα και όχι τη Μάρσια. Ο αποφασιστικός παράγοντας; Του άρεσε το γεγονός ότι το στήθος μου ήταν φυσικό! Έκανε πλάκα για τα εμφυτεύματα σιλικόνης της Μάρσια. Δεν με ενδιέφερε πραγματικά ποιος ήταν ο λόγος που με είχε διαλέξει, ήμουν απλώς ευτυχισμένη γι’ αυτό. Η Μάρσια μου κρατούσε κακία για χρόνια, αλλά δεν με ένοιαζε. Αυτό ήταν το ξεκίνημα μιας συναρπαστικής σχέσης με τον Ροντ Στιούαρτ, η οποία κράτησε ένα χρόνο και μου δόθηκε μεταξύ άλλων η ευκαιρία να τραγουδήσω φωνητικά στους δίσκους του.

Ο Ροντ ήταν απίθανος τύπος από πολλές απόψεις, αλλά στο κρεβάτι δυστυχώς, φαινόταν να υποφέρει από πρόωρη εκσπερμάτωση. Εκείνη την εποχή πίστευα ότι ένας από τους λόγους που τελείωνε τόσο γρήγορα ήταν ότι ανησυχούσε για την γυναίκα του που τον περίμενε στο σπίτι. Μπορούσε ξαφνικά να μετατραπεί από εκείνο το σέξι πλάσμα που τραγουδούσε If you like my body, and you think I’m sexy, come on sugar, let me know“, σε κάποιον που θα μπορούσε να τραγουδά το “Πένθιμο Εμβατήριο”. Κάναμε έρωτα σε πολλά διαφορετικά μέρη -στο σπίτι της μητέρας μου, στη δική μου ή στη δική της κρεβατοκάμαρα. Το κάναμε στο στούντιο ηχογραφήσεων Ρέκορντ Πλαντ, στις σκάλες, στον καναπέ και στο σπίτι του μάνατζέρ του. Ο Ροντ με πήγε ακόμη και στο σπίτι του μια φορά. Η γυναίκα του, Αλάνα ήταν επάνω και κοιμόταν. Η περιπέτεια μας κράτησε μέχρι μια μοιραία νύχτα, όταν αποφάσισα ότι φτάνει πια, δεν ήθελα να τον ξαναδώ στα μάτια μου.”

Το παραπάνω κείμενο είναι από το βιβλίο που το Χόλυγουντ, ούτε θα ξεχάσει, ούτε θα συγχωρήσει ποτέ… Ο τίτλος του είναι “You ‘ll never make love in this town again“. Οι ροζ ιστορίες για το σεξ στο Χόλιγουντ των 3 Λίζα, Λίντα και Τίφανι, όπως τις διηγήθηκαν στην Τζόαν Πάρεντ κυκλοφόρησε μεταφρασμένο στα Ελληνικά από τις Αττικές Εκδόσεις.
Leave a Reply

