Αποκτήστε το Σώμα άμεσα!

the_bodyΘέλετε το τέλειο σώμα; …Διακοπές, πότε προγραμματίζεται να πάτε;

Αν έχετε αποφασίσει να φύγετε μετά τα μέσα Ιουλίου… μόλις που προλαβαίνετε να κάνετε κάτι σωστό για το σώμα σας, ώστε να εμφανιστείτε με αυτοπεποίθηση στις παραλίες. 

Μην περιμένετε θαύματα… Τέλειο σώμα δεν γίνεται χωρίς ειδικούς. Αλλά επειδή δεν έχετε ούτε χρόνο να σπαταλήσετε την τελευταία στιγμή, αλλά ούτε και χρήμα, δώστε προσοχή… Αν αντιμετωπιζετε και σεις οικονομική κρίση, ξεχάστε τα διάφορα ινστιτούτα και κάντε τ’ αδύνατα δυνατά από μόνες σας!

Αυτό το μικρό διάστημα, προσπαθείστε και θα καταφέρετε πολλά και από μόνες σας και με δικές σας προσπάθειες. Αξίζει τον κόπο να εφαρμόσετε τα αυτά τα εύκολα tips. Ακολουθείστε λοιπόν, τις παρακάτω fitness συμβουλές:

  • Μια σωστή δίαιτα, που θα σας συστήσει ο διαιτολόγος – διατροφολόγος, είναι βασική. 
  • Με τη ζέστη ο οργανισμός δεν χρειάζεται να καταναλώνει βαριά φαγητά, γλυκά και λίπη, προσπαθήστε – όσο αυτό είναι δυνατόν- να τρώτε ελαφρά το μεσημέρι και το βράδυ, αν όχι… τίποτε, ώστε να αρχίσετε να χάνετε βάρος και να “ξεφουσκώνει” η κοιλιά σας, ένα ποτήρι γάλα ή γιαούρτι με λίγες φρυγανιές.
  • Οπλιστείτε με βαράκια των 2 κιλών, ή και του ενός κιλού, εφόσον δεν έχετε γυμναστεί ποτέ σας. Οι ασκήσεις για τη σύσφιξη των μυών των χεριών, θα πρέπει να γίνονται προσεκτικά και αργά.
  • Επίσης, βάρη για τα πόδια, τα οποία είναι εντελώς διαφορετικά από εκείνα που χρησιμοποιούνται για τις ασκήσεις των χεριών. Τρέξτε λίγο μέσα στο σπίτι, ή αφού κάνετε κάποιες δουλειές, ώστε να ζεσταθεί το σώμα σας, δέστε τα βαράκια των ποδιών στους αστραγάλους των ποδιών σας και… αρχίστε: Καθώς στέκεστε όρθια, τεντώστε το ένα πόδι σας προς τα πίσω, χωρίς να λυγίζετε καθόλου τη μέση σας. Όσο μπορείτε πιο ψηλά, χωρίς να πιεστείτε. Επαναλάβατε την ίδια κίνηση, 20 φορές. Το ίδιο κάνετε και με το άλλο σας πόδι. Την πρώτη ημέρα, θα κάνετε δύο σετ των 20 επαναλήψεων. Τη δεύτερη ημέρα, μπορείτε να προχωρήσετε και σε τρία σετ, και όσο περνάνε οι ημέρες, φθάνετε στα 4 σετ. Αν σας δυσκολεύει το να είστε όρθια και να ακουμπάτε τα χέρια σας  στον τοίχο, μπορείτε να καθίσετε γονατιστή και να σηκώνετε το πόδι σας ψηλά, με το βάρος πάντα στον αστράγαλό σας. Η άσκηση αυτή είναι για ανόρθωση των γλουτών και παράλληλη σύσφιξη (δείτε και το σχετικό άρθρο μου για τα τέλεια οπίσθια). Θα σας βοηθήσει πολύ, εάν την κάνετε τακτικά. Ακόμη και στο γραφείο σας, όταν σηκώνεστε μπορείτε “διακριτικά πάντα” να κάνετε αυτή την άσκηση, χωρίς το βαράκι φυσικά δεμένο στο πόδι σας. Οι ειδικοί της άθλησης το συστήνουν και για την κυτταρίτιδα στα σημεία των γλουτών.
  • Αγοράστε μια μπάλα, όχι αυτή του μπάσκετ ή ποδοσφαίρου, αλλά ειδική για κοιλιακούς. Θα τη βρείτε στα καταστήματα με είδη άθλησης. Στο κρεβάτι σας, ή στο πάτωμα, ξαπλώστε και πάρτε τη μπάλα με τα πόδια σας, ελαφρώς λυγισμένα. Αργά, αργά, προσπαθήστε να φέρετε τη μπάλα προς τα πάνω, ως εκεί που μπορείτε, με κατεύθυνση προς το σώμα σας. Ποτέ δεν ανασηκώνετε τη μέση, αλλά πάντα διατηρείτε σταθερή τη στάση του σώματος. Η άσκηση αυτή, δουλεύει πάρα πολύ καλά τους κοιλιακούς μυς και αν την κάνετε καθημερινά  (4 έως 6 σετ με 30 επαναλήψεις, ή και παραπάνω, έως ότου νοιώσετε ένα “«κάψιμο” στην κοιλιά), θα διαπιστώσετε σε λίγες εβδομάδες τα αποτελέσματα. Παράλληλα γυμνάζεται και οι μηροί σας, θα τους νοιώσετε κάπως “πιασμένους” τις πρώτες ημέρες, γεγονός που σημαίνει ότι κάνετε σωστή δουλειά! 
  • Περπάτημα και πάλι περπάτημα! Αφήστε το ασανσέρ και ανεβείτε με τις σκάλες, στο σπίτι, στο γραφείο, οπουδήποτε. Ξεχάστε το αυτοκίνητο, πάρτε τη συγκοινωνία και περπατήστε μέχρι τη δουλειά σας.  Όχι αργά και νωχελικά, αλλά…με νεύρο τα βήματά σας, ώστε οι μυς να δουλεύουν.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s