Άννα Βίσση: Αυτή Είμαι – Must Απριλίου

must_apriliou

Για πρώτη φορά στην καριέρα της, η απόλυτη star Άννα Βίσση υποδέχτηκε αποκλειστικά και μόνο την ομάδα του

μηναίου περιοδικού «must» στην έπαυλή της στην Εκάλη και ως καλή οικοδέσποινα τους φιλοξένησε στους χώρους που σημάδεψαν τη λαμπερή καριέρα της, όπου και έκανε φωτογράφιση.

 

Anna_VissiΗ Άννα Βίσση συνάντησε μεταξύ άλλων τον Τάσο Τρύφωνος και άνοιξε την ψυχή της, μιλώντας για τη ζωή, τον έρωτα, τον ρόλο της ως μάνα και τα όσα έζησε και γεύτηκε όλα αυτά τα χρόνια στο τραγούδι. Το αφιέρωμα αυτό υπάρχει στο Κυπριακό περιοδικό «Must» Απριλίου 2011 που κυκλοφόρησε την Παρασκευή 25 Μαρτίου.

"Έχω χορτάσει τόσο πολύ στη ζωή μου, που μόνο κάτι πολύ δυνατό θα με έριχνε στα πατώματα. Αν είναι να πέσεις, πρέπει να πέσεις στα πατώματα. Αν το νιώσω, θα το κάνω. Θέλω ένα βασιλιά στη ζωή μου. Τους πρίγκιπες τους έζησα αγάπη μου.

red_rose

- Σε φλερτάρουν γυναίκες;
- Αμέ.
- Νιώθεις αμήχανα;
-Όχι, γιατί να νιώσω αμήχανα; Όπως θα ένιωθα μ' έναν άντρα νιώθω. Μην σου πω ότι με τις γυναίκες είμαι και πιο άνετη."

Άννα Βίσση - Must / Απρίλιος 2011

Leave a Reply

