6 ανθοπροτάσεις για την ημέρα των ερωτευμένων από τον Ησίοδο

strelitsiaΚορίτσια, σας συνιστώ να μην κάνετε το λάθος να χαρίσετε άνθη στον αγαπημένο σας . Αυτή είναι καθαρά ανδρική υπόθεση!! Όμως, αυτό που θα συμβούλευα είναι, λόγω της δύσκολης οικονομικής περιόδου που διανύουμε, την αυριανή μέρα του Αγίου Βαλεντίνου να αρκεστείτε σ΄ ένα του φιλί (ειδικά αν είναι καυτό φιλί).

Μην ζητήσετε από τον αγαπημένο σας να σας χαρίσει μονόπετρο ή να σας προσφέρει μια βόλτα με ελικόπτερο πάνω από το Σαρωνικό, γιατί εκτός του ότι θα τον φέρετε σε δύσκολη θέση, κινδυνεύετε να σας μπουν υποψίες για κέρατο! Γιατί είναι γνωστό, πως αν ο άνδρας ικανοποιεί κάθε επιθυμία σας, πρέπει να ανησυχήσετε, γιατί είναι πολύ πιθανόν να έχει λερωμένη τη φωλιά του…

Όσο για σας τους άνδρες, φέτος σας προτρέπω να περιορίστε τα γαλαντόμα δώρα και αρκεστείτε να εκδηλώσετε τον έρωτά σας μ΄ ένα λουλούδι. Τι πιο ρομαντικό!! Θα μου πείτε όπως ποιο να επιλέξετε. Γι’ αυτό είμαι εγώ εδώ, για να σας προτείνω ως ειδικός στα άνθη. Η προτάσεις μου είναι 6 και δεν έχετε παρά να επιλέξετε εσείς ποιο άνθος θα της προσφέρετε. H επιλογή σας εξαρτάται από το πόσο πρωτοτυπία έχετε στη ζωή σας και το πόσο ρομαντικός είστε…

  1. ΑΝΕΜΩΝΗ: Ένα μπουκέτο με πολύχρωμες ανεμώνες, συμβολίζει τον έρωτα του Άδωνι με την Αφροδίτη. Τι καλύτερο!!!!
  2. ΟΡΧΙΔΕΑ: Προτείνω να είναι σε γλάστρα, γιατί από τη φροντίδα που θα επιδείξει η αγαπημένη σας στην ορχιδέα, θα καταλάβετε πόσο υπολογίζει καθετί που προέρχεται από σας. Αφήστε που το συγκεκριμένο άνθος, συμβολίζει το βιασμό μιας ιέρειας… Αν θέλετε να προσθέσετε λίγο αλατοπίπερο στην ερωτική σας ζωή, ενδείκνυται!!
  3. ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ: Ένα μπουκέτο από νάρκισσους με εντυπωσιακά χρώματα, θα είναι ο τρόπος για να της πείτε πόσο όμορφη είναι!! Αυτή η κίνηση, φυσικά υποκρύπτει μέσα της και την ανησυχία σας, μήπως τυχόν καβαλήσει το καλάμι και αρχισει να κυνηγά “νεράιδους” και την χάσετε… Αν είναι έξυπνη, ίσως πάρει το παρασύνθημα, αλλιώς απλά θα εντυπωσιαστεί από το όμορφο μπουκέτο που θα αφήσετε στην αγκαλιά της, γονατίζοντας ως ιππότης! Θέλει και λίγη υποκριτική ο έρωτας…, αν δεν το έχετε καταλάβει ήδη!
  4. strelitsia2ΣΤΡΕΛΙΤΣΙΑ: Tο πουλί του Παραδείσου, είναι ίσως η πιο εξωτική έκφραση του έρωτα!!! Και το πιο σημαντικό είναι πως διατηρείται για 2-3 μήνες στο ανθοδοχείο (αν δεν γίνει πρόσμιξη στο βάζο μ’ άλλου είδος άνθος).
  5. ΚΑΚΤΟΙ: Ένας τύπος σαν εσάς, που δεν συμβιβάζεται και είναι κάτι μεταξύ μποέμ και αντικομφορμιστή. Έτσι σας προτείνω μια ποικιλία από νάνους κάκτους σε φαντεζί κόκκινο της φωτιάς γλαστράκι, ώστε να δίνει μια ιδιαίτερη αίσθηση στη καθημερινή πεζή ζωή της. Ειδικά, αν η αγαπημένη σας δεν ασχολείται με τα άνθη, είναι ιδανική επιλογή, γιατί οι νάνοι κάκτοι χρειάζονται λίγο νερό και μηδέν περιποίηση και συνεπώς, θα στολίζουν το σπίτι για αρκετό καιρό.
  6. ΜΠΟΝΣΑΙ:  H Ιαπωνία στο σπίτι σας, γιατί που ξέρετε… Έτσι μπορεί και να της δημιουργήσετε και διάθεση γκέϊσας! Πρόκειται για δέντρα ή θάμνους που είναι νάνοι, τα οποία παράγονται με γενετικές παρεμβάσεις, ώστε να έχετε τον κήπο στο σπίτι σας. Για να αγοράσετε ένα μικρό φυτό πρέπει να πληρώσετε από 30 € έως και 3.000€. Ανάλογα με το βαλάντιο σας και το πόσο πολύτιμη είναι για σας η αγαπημένη σας, επιλέγετε. Αρκεί να σκεφτείτε πως για να γίνει ένα μπονσάι πρέπει να το φροντίζουν κάποιοι 5, 10 ή και 50 χρόνια.

Φυσικά, υπάρχουν χιλιάδες φυτά και λουλούδια και δεν είναι απαραίτητο να επιλέξετε κάποιο απ’ αυτά που σας πρότεινα. Όμως, επειδή αγαπώ τις γυναίκες και δεν θέλω να μένουν δυσαρεστημένες, σας έχω μία προσφορά! Η πρώτη αναγνώστρια, που θα επικροτήσει τις επιλογές μου και θα δηλώσει πως δεν είχε αγαπημένο για να της χαρίσει άνθη την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, θα έχει ένα δωράκι από μένα, για να μην μείνει δυσαρεστημένη, φέτος! Γιατί εμείς εδώ στο Shell-Land.gr, σας θέλουμε ευτυχισμένες και πάντα χαμογελαστές!

Σας εύχομαι να γιορτάζετε κάθε μέρα τον έρωτα, σ’ όλες του μορφές. Προσωπικά, είμαι ερωτευμένος με τα φυτά και τη ζωή, εκτός από την αγαπημένη μου σύζυγο, που κάθε μέρα έχει ένα άνθος από τον κήπο μας.

Ησίοδος


.

4 thoughts on “6 ανθοπροτάσεις για την ημέρα των ερωτευμένων από τον Ησίοδο

  1. χρόνια πολλά σε όλους τους ερωτευμένους…Αν μου έλεγαν πιο επιλέγω , θα έλεγα την ανεμώνα( είμαι και φτηνή βλέπετε)! Πολύ καλή δουλειά Ησίοδε, πολλά μπράβο Μαρία! Και του χρόνου!

    Like

  2. ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΓΩ ΤΗ ΣΤΡΕΛΙΤΣΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΦΙΛΙ Η ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΙΧΑ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ..ΟΨΟΜΕΘΑ ΕΙΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ

    Like

  3. Γιώργο, καλή εβδομάδα! Εγώ πάλι επιλέγω να αφήνω στους άνδρες την επιλογή, γιατί μου αρέσουν οι εκπλήξεις. Χρόνια πολλά σ’ όλους που γιορτάζουν τον έρωτα! Καλά να είμαστε όλοι και ας γιορτάζουμε τον έρωτα για τη ζωή κάθε μέρα!

    Like

  4. Δέσποινα, καλώς όρισες και χρόνια πολλά!Και μένα μου αρέσουν πολύ οι ανεμώνες, που ήταν το αγαπημένο λουλούδι του πατέρα μου. Είναι το λουλούδι του έρωτα έλεγε και τώρα μας το τεκμηρίωσε και ο Ησίοδος. Πραγματικά είναι πολύ η δουλειά των κειμένων που επιμελείται εδώ. Σ’ ευχαριστούμε πολύ πολύ! Να είσαι καλά 🙂

    Like

Leave a Reply

