Η KFC στο Hong Kong… τέχνας κατεργάζεται

KFCΌταν υπάρχει οικονομική κρίση, τότε οι διαφημιστές βάζουν τη φαντασία τους να οργιάσει… Όμως, καμιά φορά το χιούμορ που χρησιμοποιούν στη διαφήμιση δεν είναι και τόσο επιτυχημένο…

Όταν είδα για πρώτη φορά αυτό το διαφημιστικό σποτ της KFC που παίζεται στο Hong Kong, ένα πράγμα είπα από μέσα μου… Πενία τέχνας κατεργάζεται! Γιατί το σκέφτηκα αυτό θα μου πείτε… Μα είναι δυνατόν να βάλουν ένα σωσία του Barack Obama να παίξει σε διαφημιστικό για την προώθηση ενός νέου φιλέτου ψαριού; Μην μου πείτε πως δεν σας θυμίζει την διαφήμιση του Γκρομπατσοφ για την Pizza Hut;

Μα καμία έξυπνη έμπνευση δεν υπάρχει πια; Ή μήπως είμαι μόνο εγώ που δεν βρίσκω αστεία την τηλεοπτική αυτή διαφήμιση; Αναμένω τα σχόλιά σας…

 

Leave a Reply

